torsdag den 29. december 2011

Tips: Få længere og fyldigere øjenvipper.



There is something mysterious and sexy about eyelashes 


Hey girls.
Jeg har nogle tips til hvordan i kan få længere og fyldigere øjenvipper.
Jeg har selv afprøvet de punkter jeg har skrevet ned til jer og det har jeg gjort i et stykke tid og jeg kan allerede se en forskel,  jeg håber at det også virker for jer :) 





1) Det er vigtigt at du vasker din make-up af inden du sover.


2) Det er også godt for øjenvipperne at du ikke altid har make-up på, så dine øjenvipper kan hvile.


3) Du skal finde en gammel mascarabørste frem og komme vaseline på børsten, derefter skal du smøre det på dine øjenvipper inden du sover og lade det blive.


4) Når du står op vasker du vaselinen af, gør det forsigtig så du ikke begynder at gnide en masse øjenvipper af.

I er meget velkommen til at skrive til mig hvordan resultatet er blevet hos jer, det vil være meget spændene at høre :) Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar