onsdag den 4. januar 2012

Så blev det 2012 - en ny begyndelse.


Kære jer derude bag skærmen :)
Jeg håber at i er kommet godt ind i det nye år.
Jeg beklager at jeg ikke har et billede med mit nytårs outfit at vise jer da
 jeg stadig ikke har fået fingrene i billederne fra nytårs aftenen.
Jeg beklager derudover også at jeg først skriver i bloggen nu men jeg har simpelthen haft en travl periode, hvor jeg har været på fyn hos min mor og oven i købet havde 
 valgt ikke at medbringe computer :( dumt. 
Jeg vil dog sige at jeg havde en fantastisk nytårs aften
som forgik i Middelfart og Frederecia.
Jeg har sat mig nogle tanker om hvad mine nytårsforsæt skal være,
 må indrømme at jeg ikke går særlig meget op i alt det med nytårsfortsæt.
Det jeg har fundet mig frem til er at træne fitness hvertfald 2 gange i ugen, spise sundere, ligge nogle penge til side hver måned, være mere optimistisk, bruge mere tid på hiphop, bruge en masse tid i køkkenet og sidst men ikke mindst at bruge mere tid med familien.

Dejligt i lige ville læse med, pas på jer selv.
LOVE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar