lørdag den 21. januar 2012

Her er en film jeg vil anbefale :)


Inside man - trailer.




Hej med jer derude.
I går havde jeg en hygge aften med min veninde Anne.
Vi fik tøsesnakket og set x factor med chips og drikke :)
Det var så mening at vi derefter skulle en tur forbi blockbuster for at leje en film, det endte dog med at der kom en spændene film på dr1, der fangede vores opmærksomhed.
Filmen hedder "Inside man" og det er klart en film jeg vil anbefale!
Filmen omhandler et bankrøveri men ikke et hvilken som helst bankrøveri, da det ikke er bankrøvens mission at blot få fat i penge. Filmen virker ret realistisk og så er den også lidt anderledes i forhold til andre Thriller. Jeg vil ikke røbe for meget om filmen, jeg har jo trods alt også lagt en trailer ind, så nu kan i se om det er noget for jer :)
i må have en fortsat god weekend.
LOVE<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar