lørdag den 24. december 2011

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul.

Glædelig jul allesammen!

Jeg håber i nyder dagen i dag mindst lige så meget som jeg gør :D
Jeg kan simpelthen ikke vente til at skulle spise alt den gode mad og self. også julekonfekten.
I dag skal jeg tilbringe dagen med min dejlige familie altså med min faster, onkel, søster, bror, far og farfar og i morgen kommer min mor <3
De små pakker som i kan se længere nede på mine billeder, er nogle pakker til pakkeleg, der skal lige siges at vi igen i år har kommet penge i :D det simpelthen for genialt og nice!
Alt er klart, så nu skal der bare hygges, men inden da ville jeg lige smide et lille indlæg ind, til jer mine søde læsere :)
God jul og nyd denne dag sammen med dem i elsker og holder af.
LOVE.  













Ingen kommentarer:

Send en kommentar