søndag den 4. december 2011

Dejlig afslappende weekend og nyt tøj i tøjskabet :)




Kære læsere.
Jeg har haft en rigtig dejlig weekend, hvilket jeg håber i også har.
Jeg har været på fyn hos min mor siden fredag aften.
Jeg tog afsted med toget efter familien og jeg havde fejret min faster fødselsdag :)
Fredag aften gik rimelig stærk, den bestod af film og hygge, hvilket var rigtig lækkert.
Lørdag var jeg i Fredericia, ude at spise med nogle venner på Jenses bøfhus, mmh.
Jeg har været en del syg på det sidste så jeg måtte nøjes med at
kun få en dessert ned i min mave, øv.
Vi hyggede os rigtig meget og vores samtaler handlede meget om 
religion og kultur, hvilket var meget interessant og jeg fik lært noget nyt :) 
Vidste i godt at indiske kvinder faster i 30 dage, for at viser deres taknemlighed, for at have fået dem den mand de har, til gud? det var blandt andet noget nyt jeg lærte.
Lørdag aften stod på mors mad, film, lektie og bestilling af nyt tøj over nettet! JA TAK.
Det har været en weekend jeg virkelig har haft brug for, afslapning og min mama.
Det bedste af det hele er at jeg føler at jeg ved at blive helt rask, endelig.
I dag er det søndag og jeg vågnede op til rundstykker og tyrkisk morgenmad og i aften går turen hjem igen og et lille smut forbi ham den dejlige <3
I må have en fortsat god søndag, mysser til jer alle :)


Rul længere ned og der vil være nogle billeder af lidt af det jeg har bestilt hjem!























2 kommentarer:

  1. Lyder som en fantastisk weekend.
    Jeg er virkelig vild med de første sko.
    De ser så lækre ud!
    Håber at du snart er rask igen!

    Kig evt. forbi vickie-schmidt.blogspot.com
    //Vickie

    SvarSlet
  2. Det har det skam også været Vickie :D
    Fedt du lige er vilde med dem,
    for det er dem jeg glæder mig til at eje mest :)
    Jo tak, det håber jeg også<3
    Det har jeg gjort, super blog du har dig der!
    Vil nu blive fast læser af den.
    LOVE :)

    SvarSlet