torsdag den 1. december 2011

Søde små julenisser har givet mig julestokke !! :)

Kære læsere.
I dag er det den 1. december, tiden går stærkt.
På min skole kan man sende søde små julestokke til hinanden, hvilket er traditionelt :)
I år tænkte jeg at jeg ikke gad sende julestokke af en eller anden nederen "grund".
Jeg sendte kun en enkelt julestok og det var så til min storsøster Miase.
JEG SKULLE HAVE SENDT FLERE!!
For da julestokkene blev udleveret fik jeg selv 4 julestokke.
Der er snart ikke noget mere flovt,
end at få noget af andre og man selv ikke har givet dem noget :D
Så jeg flover mig da en lille smule.....måske enda meget! :(
Det vil jeg så gøre godt igen.
Så de søde små julenisser kan godt glæde sig, til en lille overraskelse fra mig inden længe <3

Mys mys og glædelig december til alle jer derude <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar