mandag den 28. november 2011

En unik make-up der fanger opmærksomhed.




Kære læsere.
Jeg var i byen lørdag aften på en lille natklub men der var dog rigtig mange mennesker :) 
I Lørdags var det en af de dage hvor man ikke rigtig havde lyst
til at have for lidt tøj på, da vejret var så uhyggelig koldt.
Så jeg besluttede mig for at være en smule kedelig i tøjet, og pynte mig op med make-upen i stedet.
Det blev så leopard-make up!!
Jeg fik rigtig mange positive kommentar omkring leopard make-upen både af drenge og piger, 
hvilket var utrolig fedt.
Jeg brugte en eyeliner, øjenskygge og en lille smule glimmer for at lave leopard make-upen.
Det er let og hurtigt at lave.
Hvis du har svært ved at danne mønsteret kan du kigge rundt på nettet,
eller prøve at kigge efter mit billede.
God fornøjelse til dem der vil prøve :)










2 kommentarer:

  1. Hvad har du lavet din make up med? :)

    SvarSlet
  2. Hej vickie.
    Jeg beklager jeg først svare nu men
    jeg har simpelthen overset din kommentar :)
    Jeg har skrevet "Jeg brugte en eyeliner, øjenskygge og en lille smule glimmer for at lave leopard make-upen." i indlægget.
    Jeg har bare brugt en eyeliner-blyant til at tegne mønsteret udenom og for at få farven og mønsteret i midten skal du bruge øjenskygge.
    Jeg har brugt farverne gul, lysebrun,mørkebrun og en lille smule glimmer for at give en lille ekstra detalje, det er noget du skal gøre meget lidt så dyre looket ikke bliver ødelagt.
    Jeg håber du kan finde ud af det :)
    Love <3

    SvarSlet