søndag den 18. december 2011

Konfekthygge, julefrokost, butler, afskedsfest og byen.

Fredagens look.
Lørdagens look.




December er da godt nok en travl måned.
Det kan godt mærkes at det er december da jeg har så meget at se til men jeg har indtil videre nydt det.
Den sidste uges tid har stået på en masse hygge og ballade :)


I Tirsdag var vi 7 piger fra klassen der hyggede os i lille Bolderslev med at lave julekonfekt, spille bingo og lave mad og det var rigtig hyggeligt!


I fredags skulle Dany, en veninde af mine rejse hjem til Columbia, hun var udvekslingsstuderende her i Danmark og gik i min klasse.
Vi startede med at tage ud at spise på Butler en gruppe piger, hvor vi gav Dany afskedsgaver.
Vi arrangerede også en forfest hjemme ved mig inden vi tog videre i byen, vi var omtrent 15 mennesker og det var rigtig fedt.
Der var utrolig mange af os der blev lidt for beruset og jeg personligt selv holdte ikke særlig længe i byen, jeg så nemlig meget frem til at kunne sove efter sådan en lang dag :D hehe
Fredag var en rigtig fed dag men self. også sørgelig.
Det utroligt hvor hurtigt man kan komme til at holde af en person, på så kort tid.
Jeg ønsker Dany det bedste i fremtiden og jeg håber at hun vil besøge os i Danmark en skønne dag og jeg må nok sige at jeg grundigt overvejer at tage en tur til Columbia!<3


I lørdags holdte klassen Julefrokost.
Jeg må godt nok indrømme at det var en hård omgang at skulle noget igen om lørdagen.
Det skal så dog også siges at det nok kunne mærkes til festen, at vi var en lille gruppe mennesker der ikke var helt på toppen.
Det blev hurtigt lavet om, eftersom jeg opfandt en regel der gik ud på at man skulle drikke 3 shots hver gang der gik 5min. og det gjorde vi da lige et godt stykke tid.
Jeg lavede en kæmpe bommert da jeg senere på aftenen var tæmmelig beruset og valgte at tage kæmpe tilløb hvor jeg begyndte at løbe hen mod en sofa hvor jeg havde tænkt mig at lave "bombe" , der skulle jeg nok lige have overvejet om jeg kunne vurdere hvornår jeg skulle hoppe eller ej, det kunne jeg så ikke. Tak alkohol.
Så jeg løb sjovt nok direkte ind i sofaen, og har nu skadet mit ben.
Det er ikke brækket eller forstuet ( tror jeg) men det er temmelig hævet og en smule blåt. ups :)

Jeg håber i har haft en mindst lige så fed weekend/ uge som jeg og jeg håber at i nyder at der snart er juleferie og at dem som er så heldige at de allerede har juleferie også nyder det. 
LOVE.

RUL LÆNGERE NED OG DU VIL SE EN MASSE BILLEDER FRA I TIRSDAGS,FREDAGS OG I LØRDAGS




























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar