torsdag den 16. februar 2012

Valentines day og mamas 50 års fødselsdag.




Travle dage med en masse timer der har forgået på arbejdet men dog har jeg en sød kæreste der sørgede for at jeg også kunne få lidt ud af valentins dag, jeg kom nemlig hjem til en fin overraskelse hvor jeg fik tilbragt lidt tid med ham i selskab med champagne, sushi og chokolade kage også havde han købt mig en smuk bukket lyserøde roser. Det er virkelig dejligt at blive forkælet sådan af sin søde kæreste. I morges kom hjem fra fyn, da jeg har været på besøg hos min mor sammen med familien, hvor vi har været ude at hygge og shoppe i Odense i anledningen af min mors 50 års fødselsdag. Tiden flyver stærkt, men synes dog ikke at min mor ser særlig ældre ud :-) hehe
Ud af turen til Odense fik jeg mig et par fede cowboy jeans fra Global, hvilket er noget jeg lige manglede!! ellers har jeg været super god til at kigge væk fra tingene, da jeg skal ud at rejse i næste måned og derfor må spare lidt :-)


Jeg håber at jeg for lidt mere tid til at blogge og jeg håber at i har haft en god valentine, ligesom jeg.
LOVE.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar