søndag den 26. februar 2012

En solskindsfuld søndag.



En lækker weekend jeg har haft mig, med masser sjov, ballade, hygge og dog alt for lidt søvn.
I dag har jeg næsten ingen søvn fået, måske lige knap 4 timer og jeg har tilbragt denne søndag sammen med min kæreste, hvor vi har været ude at nyde det gode vejr.
Billedet for oven af mig, er taget fra vores lille gåtur.

I Fredags var jeg til fødselsdagsfest som min søster og hendes veninde holdte og efterfulgt tog vi til fastelavnsfest på gymnasiet, hvor jeg var udklædt som tømrer (den nemme udvej).
Fastelavnsfesten var sjov, men sluttede hurtigt for dem jeg fulgtes med og jeg. Da vi heller ville hjem og spise god tyrkisk mad som var gemt i køkkenet, inden vi skulle videre i byen :-)
Byturen var en skandale, dårligt musik og næsten ingen mennesker!!

Lørdag stod først og fremmest på arbejde, derefter mødtes jeg med en veninde fra Århus og vi tog til galla på danseskolen, hvor jeg vi fik tilbragt en lang nat i godt selskab med nogle dejlige mennesker :-)

LOVE <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar