tirsdag den 1. maj 2012

Sunshine is a friend of mine.




Solen skinner, over smukke Danmark.
Jeg har i de sidste mange dage været mere aktiv, end jeg har været i flere måneder hehe.
Jeg har brugt en del tid på at lave mad og jeg har skippet mine små lurer jeg normalt tager efter skole over og nydt solen i stedet :-) Jeg elsker sommer og solskin. Jeg bliver simpelthen så glad, nu hvor jeg kan mærke at sommeren nærmer sig! Det bliver også lækkert at skulle finde sommertøjet frem, det er så let og enkelt også elsker jeg bare tøj i masse farver, især om sommeren.
Jeg håber i også nyder vejret og at i også vågner, fra jeres lille "vinterhi".
LOVE <3

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder og ser det bare lækkert ud Suz! :-D

    SvarSlet
  2. Hehe jamen tak Leila :-)
    Jeg beundre din bagning, så måske skulle vi to tage på kage-date!

    SvarSlet